Egy gonosz programozómágus ellopta a legújabb fejlesztésetek titkosítási kulcsát. Az üldözés során a Bináris Erdőben értétek utol, ahol mágikus tűzfalat vont maga köré.
Ez azt jelenti, hogy saját magát ki tudja projektálni. Feladatotok, hogy támadást intézzetek a projekciók ellen, hogy áttörjétek a tűzfalat, és visszaszerezzétek a titkosítási kulcsot!
Készítsetek ügyességi játékot Scratch környezetben! A játékot a következők szerint fogjuk értékelni:
- Van történetvezetése a játéknak.
- A fő játékmenet lényege, hogy a színpadon véletlenszerű helyeket felbukkan, majd eltűnik a mágus (ez a projekció). A cél, hogy egérkattintással csapást mérjetek rá azelőtt, hogy eltűnik.
- Csapások
- Sikeres egérkattintással pont szerezhető.
- 10 sikeres csapással a játék véget ért, és nyertetek.
- Összesen 20 csapás álljon a csapat rendelkezésére, ha ebből több mint 10 nem talált, akkor vége a játéknak, a csapat vesztett, a mágus elmenekül.
- Az aktuális állás (hátralévő, sikeres és sikertelen csapások) jelenjenek meg a színpadon.
- Megjelenés
- A megjelenések és eltűnések közötti intervallum véletlenszerű legyen, tehát legyen gyors megjelenés-eltűnés, de lassú is.
- A színpadon véletlenszerűen jelenjen meg a szereplő.
- Jelenjenek meg más szereplők is, akiket ha eltaláltok, pontlevonás járjon!
- Továbbiak
- Gameflow (menü, jelzés a felhasználónak, hogy játék vége stb….)
- Zene.
- Hangeffektek.
Figyelem! A feladathoz semmilyen egyéb bónusz fejlesztést nem tudunk elfogadni, mert a harmadik fordulóban nektek kell hozzáadni általunk megadott kiegészítéseket
Munkátokat csapatnev_szerezdvisszaakulcsot néven mentsétek el!
Megoldás (maximális fájlméret: 5MB):